Si alguna cosa va fallar a la teva compra per algun problema tècnic o perquè vas oblidar escanejar el teu QR a la botiga, pots aconseguir els teus punts per compres a través de l'app.
Només necessites conservar el teu tiquet i accedir a la secció LIFEstylers > Els meus tiquets i prémer sobre “AFEGIR NOU TICKET”, completa les dades requerides i afegeix el teu tiquet manualment. D'aquesta manera els teus punts per compres no es perdran i els podràs acumular. Només podràs afegir tiquets durant els 15 dies posteriors a la data de compra reflectida al propi tiquet. Passats aquests 15 dies ja no podràs acumular els teus punts i apareixerà un missatge d'error del tipus “tiquet no trobat”.
L'opció d'afegir tiquets només està disponible a través de l'app no de la web.
Només en els següents casos, hauràs de dirigir-te al Puntode Informació del Centre per afegir tiquets, o bé sol·licitar-ho a través del canal de Whatsapp, és a dir, no es podran realitzar a través de l'aplicació:
- Quan el valor del rebut superi l'import de VUIT-CENTS EUROS (800,00€).
- Quan es tracti dun tercer rebut duna mateixa botiga realitzat el mateix dia. L'usuari no podrà afegir més de dos rebuts a través de l'aplicació per a la mateixa botiga i el mateix dia.
- Els participants hauran de conservar el/els justificant/s de compra que podran ser requerits pel Centre en qualsevol moment, i estaran obligats a remetre'l en el termini dels quinze dies naturals següents a què així sigui requerit. Si no ho fa així, el Centre es reserva la possibilitat d'eliminar del programa el participant que no ho hagi acreditat i fins i tot pot bloquejar la targeta virtual.
- Els usuaris que tinguen problemes per acreditar punts en persona oa l'app han d'acudir al punt d'informació del Centre o posant-se en contacte amb el personal de l'infopoint a través del canal de whatsapp.
- Si una empresa només utilitza tickwets electrònics, l'usuari ha d'acudir al punt d'informació perquè afegeixin els punts manualment en un termini de 30 dies a partir de la data del rebut de compra o bé posant-se en contacte amb el personal de l'infopoint mitjançant el canal de whatsapp.
- Els punts caduquen als 12 mesos de la recepció.